הפסיד את חתונת בנו עקב התרשלות של הבנק ויפוצה ב – 20.000 ש"ח

    ישראל פריי 2 Comment on הפסיד את חתונת בנו עקב התרשלות של הבנק ויפוצה ב – 20.000 ש"ח
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושב צפון הארץ הגיע שמח ונרגש לשדה התעופה בנתב"ג. לא בכל יום הוא טס לחו"ל, ובוודאי לא בכל יום הוא זוכה לנסוע לחתונת בנו. הטיסה עליה תכנן לעלות הייתה אמורה להביא אותו ליום הגדול בחייו של בנו, אך משהו בדרך השתבש. כשהגיע לביקורת הגבולות התברר לו כי קיים נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ.

    כשניסה להבין מהיכן "נחתה" עליו הבשורה כי אינו יכול להמריא, התברר כי חוב שהיה לו לבנק לאומי, ואשר בעקבותיו נפתח לו תיק בהוצאה לפועל, הוא הגורם לעיכוב, ולמרות שהוא כבר הגיע להסדר עם הבנק ושילם את חובו למעט סכום זעום של כ-500 ש"ח – צו עיכוב היציאה נותר בעינו. כל תחנוניו לא הועילו, והוא נאלץ להישאר בארץ.

    באמצעות עורך הדין אילן גולדנברג, הגיש האיש תביעה נגד הבנק לבית משפט השלום בחיפה בטענה כי הבנק לא ביטל את הליכי ההוצאה לפועל וצו עיכוב היציאה מהארץ למרות ההגעה להסדר והתשלום. בתגובה טען הבנק שא' ידע שיש נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, שכן במסגרת ההסדר שנחתם עמו לא בוטלו ההגבלות, והוא לא ביקש לבטל את הצו.

    סגן נשיא בית משפט השלום, השופט שלמה לבנוני, קיבל את עמדת התובע, ופסק כי הבנק התרשל שלא ביטל את צו עיכוב היציאה מהארץ, ולכן הוא יפצה אותו בסכום של 20 אלף שקל. "לא נראה לי, כי התובע נסע במודע לשדה התעופה ביודעו שיש כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ", הדגיש השופט.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      באמת לפצות על כך. זה משהו שלא שוכחים כל החיים.

      20 אלף פיצוי על פספוס של חתונה של הבן שלך, זה אפילו לא מתקרב
    2. 1

      זה משהו שלא שוכחים כל החיים …שפספסת